januari 15, 2007

Am Samstag und Sonntag

Een paar uur later, zeg om 08.15 weer op…pffff….ontbijtje en nu wel omhoog….ik ben mooi ingestroomd in het licht gevorderde klasje…allemaal kids (14-18 jaar) van collega’s en één service technicus en ik…erg leuk clubje en weer veel geleerd moet ik zeggen…tussen alle kale plekken en ijsplakaten door…tot een uur of 14.00… ff lunchen en toen met Bob – Claartje en Laura blijven hangen met de bussjoofs in het restaurant…wat een grappige kerels...ik kreeg zelfs een baan aangeboden….tja geeft te denken…toen was het daar ook dineren en verder borrelen tot een uurtje of 22.00….met de gondel naar beneden en door naar de hotelbar…rond een uur of 01.30 de grote “huub huub verdwijntruc” weer eens uit de kast gehaald… en knorren maar…

Weer om 08.00 op…ontbijten en door naar de piste…het was erg slecht weer (regen en wind) en er lag veel ijs op de piste….mijn klasje ging wel…..de liften stonden stil en je kon niet verder en toen besloten Bob – Claartje, Hennie en ik terug te gaan naar Grünau…geen bus terug dus dat werd weer eens ouderwets liften en toen de oogjes dicht…voor 2 uurtjes…en door om te kaarten met Van Kempen….een hapje eten en de bus weer in…en natuurlijk weer pokeren….mijn doel was om enigszins fit te worden en ik ben gaan slapen om 23.30….en om 07.30 waren we weer bij Oce…en kon deze jongen weer gaan werken….een klantendemonstratie op het programma…..

Ik heb echt super gezellig gehad met de“oud” Controlling collega’s ….we hebben super veel gelachen… de boel goed op stelten gezet….weer veel nieuwe collega’s leren kennen…helaas echt slechte sneeuw maar dat heeft mijn pret niet gedrukt…over twee jaar weer???

Hallee..