december 24, 2006

En weer op huis aan..

Zaterdag:
Nu was het 07:30 opstaan want om 09.00 moesten we het chalet uit en alles moest opgeruimd zijn…dus een vroegertje…zeker na het stappen…maar iedereen hielp goed mee…dus het chalet was om 09.00 perfect en Rik en ik konden gaan parapanten…hij had het gekregen van ons allemaal voor de organisatie (en Ad een etentje) en ik had zin om mee te gaan…wij om 12.00 onderaan de berg en toen wachten op de instructeur…helaas waaide het weer hard…. en te hard om te parapanten…40 kilometer in plaats van de maximale 30 kilometer per uur wind volgens de instructeur…dus wij terug naar het terras om te chillen en toen door naar het dorp…daar lekker warme chocolade melk gemaakt en bokworst met sauerrkraut…en natuurlijk de biertjes in de Yeti en toen om 18.30 de bus in terug naar Nederland….
Iedereen was behoorlijk gaar dus het was een vrij rustige bedoeling…Tatti en ik toch lekker aan het bier totdat het licht uitging om 00.30 en iedereen ging pitten…ik heb toen lekker voorin bij de sjoof gezeten en wat biertjes zitten tetsen….tot een uurtje of 03.00 en toen was de lol daar ook af….slapen en om 07.00 waren we alweer in Utrecht…iedereen uitzwaaien..door naar mijn auto stond en toen op huis aan samen met Dirk (ouders wonen ook in Tilburg)…

Het was echt een geweldige vakantie…veel leuke mensen leren kennen…weer een mooi hobby erbij in snowboarden…en tja ik ben echt de man van low budget vakanties en dit was er echt weer een….helemaal top….Ad en Rik bedankt voor de sublieme organisatie en waarschijnlijk weer tot volgend jaar allemaal

Hallee…

p.s. en voor iedereen die ook wil zien wie, hoe, wat en waar is dit filmpje:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7189867585407511184

Veel kijk en luister plezier!!!!