oktober 24, 2006

Last Minute Tenerife

Hoi, hoi allemaal

we hadden het plan om nog even weg te gaan met de herfstvakantie...en het is gelukt...Niki wist om 16.30 op vrijdagt nog een last minute te scoren naar Tenerife...dus geen vliegveld hangen en wachten op een vlucht maar meteen door naar de Weilanden voor de zon....
daar aangekomen met een Ryanair-achtige vlucht, wel nog een filmpje en wat eten trouwens, bleken we niet geregistreerd te staan op de lijst....dus Niki had het vermoeden dat we overboekt waren....we kwamen aan bij een bouwval niet te zuinig, alleen maar spierwitte of kreeftrode engelsen vol poesieploatjes, helemaal vol plastice stoelen en eten dat ik een varken niet eens durf te geven...alsof we in de hel waren terecht gekomen en bij Satan persoonlijk de last minute hadden geboekt...maar gelukkig had Niki gelijk en was het overboekt...dus we moesten verkassen naar een ander hotel...en dit is echt een geluk, een mooie en net hotel zonder kakkerlakken, weinig engelsen en lekker eten (zalm, tonijn, witvis etc), alleen het ontbijt is engels/ continental...en verder is alles gratis voor ons...het is wel grappig om te kunnen drinken wat je wilt zonder te dokken.....prijs/ kwaliteit is hier goed moet ik zeggen dus we zijn dik tevreden....

gisteren een dagje gechilled....dus Niki liggen bakken in de zon en ik in de schaduw lekker zitten studeren...Spaanse boeken en mijn GVB-boekje bij me dus ik kan vooruit...en natuurlijk heel veel gekaart met een drankje erbij....ook nog een gedeelte van de kustlijn gezien na het diner...en de vele exclusieve winkels hier.....ziet er allemaal goed uit moet ik zeggen....

vandaag is Niki weer gaan bakken...toen eindelijk de zon om 10.15 doorkwam...tis trouwens niet vechten om een ligbed en dat is wel relaxed voor d'r....en ik ben gaan golfen...het hotel ligt naast de golfbaan..tis nog wel 25 minuten wandelen naar het clubhuis maar het hotel ligt naast hole 12....echt een supermooie 18 holes baan....het enige probleem is dat je een handicap moet overleggen en daar moet ik nog een list op verzinnen....net lekker een paar uur daar doorgebracht met wat emmers op de driving range en op het terras zitten ouwehoeren met uitzicht op hole 18.....en nu een lekker biertje scoren in het hotel...

mensen veel plezier in het Hollandse...

Adios...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Tering Jantje,

Ik kan het niet meer bijhouden bij jouw Bevert, jij gaat volgens mij vaker naar vreemde landen dan dak oe zie - Snaptuh!

Maaruh, klinkt goed allemaal. Ben zelf ook een keer op Teringrife geweest, inderdaad een oase vol Engels gespuis en dronken voetbalsupporters. Je kunt begrijpen dat ik me daar opperbest vermaakt hebt! Come on England.....

Gewoon maar even bellen als je terug bent denk ik, dan kan ik ook meteen even die Sicilie verhalen horen.

Bier en wijn in Tilburg - Hallée tambien!

24 oktober, 2006 16:03  

Een reactie posten

<< Home