december 20, 2006

Mardi et Vendredi

Dinsdag:
vanmorgen was het de buurt aan de “oudsten” van de groep, oftewel Paul (30) en ik om brood te halen….dus nu moesten wij om 08.00 op en naar de bakker.…in ons beste Frans (niet dus) 10 stokbroden, 10 chocoladecroissants en 10 gewone croissants besteld.... weer goed gegeten en op naar de piste... weer met dezelfde stoeltjes lift naar boven en nu wel het paadje met bochtjes naar beneden…en zo met het hele groepje rustig naar beneden….en wel cool dat Carla haar camera bij had…dus mooi een filmpje gemaakt van mij naar beneden rijdend (en vallend!!)…
s’ avonds pizza eten met zijn allen en natuurlijk de filmpjes terugkijken….en dan zie je pas dat je achterover hangt en niet door de knieën gaat….helemaal fout dus maar wel erg grappig om zo terug te zien…Tatti was zo vaak en hard gevallen de afgelopen dagen dat ze niet meer op d’r kont kon zitten dus ze zat op een binnenband op de bank…dat zag er behoorlijk komisch uit...

Woensdag:
Nu was het de grote dag om helaas met een kleiner beginners groepje (Peter, Chantal en Tatti bleven thuis) naar de top te gaan op 2.640 meters….met de eerste lift omhoog en toen gebeurde het… de lift uitstappende viel ik op een potje in mijn zak dat precies op mijn rib kwam…en dat deed heel veel pijn… kostneigingen…lachen en hoesten waren er niet meer bij…. maar ik moest nog wel één lift hoger en natuurlijk naar beneden…
...het uitzicht op de top was prachtig…de sneeuw lekker zacht om in te vallen…totdat we halfweg de afdeling op een ijzig paadje kwamen en toen viel ik weer een paar keer erg hard… toen had ik zoveel pijn dat ik op mijn kont het laatste stuk heb afgelegd!!!...
Door alle pijn maar besloten om de jacuzzi te pakken bij het zwembad om daarna goed aan de gluhwein te gaan om over te stappen op bier….en ’s avonds voor de eerste keer deze trip naar de Yeti om te stappen… met het hele chalet zelfs…deze avond kreeg iedereen een nummer opgeplakt en een daarbij horend postvakje (zoals bij een spaarkas)….en dat was erg lachen, allerlei berichtjes over en weer (o.a. Robbe (één van de drie Belgen) goed voor schut gezet)….en om 02.00 mooi an op mand…

salut!